Realizacje
Kiedy miasta zaczynają żyć wakacyjnym rytmem…

Kiedy miasta zaczynają żyć wakacyjnym rytmem, kampanie w naszych lokalizacjach wciąż pracują na pełnych obrotach. Odbiorcy są bardziej uważni, mniej przebodźcowani, a dobre kreacje reklamowe… przyciągają jeszcze mocniej.
W poprzednim roku – cztery kampanie w tunelach pod Rotundą:
🔸 Samsung + Media Markt
🔸 H&M
🔸 Milka
🔸 Lipton
Każda z nich inna, i każda świetnie dopasowana do specyfiki miejsca.
np. Milka zadziałała wieloformatowo – branding tuneli, DOOH, ekrany w SKM. Lipton wzmocnił swoją kampanię samplingiem i zagrał nam zmysłach. Efekt? Kampanie, które się pamięta.
I nie trzeba milionowych budżetów – wystarczy dobre wyczucie odbiorcy, precyzyjne targetowanie i wykonanie na najwyższym poziomie.
A jak było ostatnio?
E.ON, który właśnie zakończył kampanię w naszym drugim warszawskim tunelu, w przejściu pod ul. Marszałkowską, przy Muzeum Sztuki Nowoczesnej, do tego autobusy + siatka w centrum – to obecność w kluczowych punktach miasta.
Minimalistycznie, ale skutecznie.
Bo efektywność to nie tylko liczby, to też doświadczenie i emocje, które zostają z odbiorcą na dłużej.
I choć każda kampania dobiega kiedyś końca – wszystkie zostają z nami.
#WakacyjnyInsight #OOH #DOOH #ambientmedia #tunelpodRotundą #reklamaWWarszawie #Synergic #outdoorworks #brandingprzestrzeni