JEDZIEMY ZE SPEAK UP’em!

Nowy klient, nowe możliwości. Autobusy, ramki w autobusach, wiaty przystankowe w bezpośrednim obrębie szkół Speak Up. Dobrze dobrane nośniki do kampanii to gwarantowany sukces marketingowy i dotarcie do konkretnej grupy docelowej.

SAMSUNG

Mają rozmach! Kampania Samsung objęła zasięgiem wszystkie regionalne porty lotnicze w Polsce, przejście podziemne oraz Mega Format. Od klasycznych nośników, siatki, tunelów po nowatorskie wykorzystanie sprzętu w salonikach VIP, Business i Executive lounge. Kampanię już zobaczyło setki tysięcy pasażerów! A to nie koniec kampanii…. Tak się robi zasięg 🙂

ODLOTOWY VOLVO

To, że VOLVO nam ufa i powierza swoje kampanie od 2016 wiedzą wszyscy, ale to że VOLVO właśnie wypuściło ze swojej stajni kolejnego SUV’a, mogło niektórym umknąć. Jesteśmy dumni, że S90, XC60 czy nowe XC40 mogliśmy i możemy gościć na naszych nośnikach na lotniskach w Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach i Krakowie.

Czy wiedzieliście, że „małe” XC 40 z czarnym dachem i reflektorami nawiązuje do „młota Thora”?

NOŚNIKI NIE DO PRZEOCZENIA

Unikalne nośniki autostradowe, to unikalne kampanie, które kierowane są do konkretnej grupy docelowej, które położone są w najbardziej trafficowych miejscach, przy wszystkich głównych drogach krajowych A1, A2, A4! Nie sposób je przeoczyć!

PACZKOMATY

Dla wszystkich błądzących po warszawskich dworcach w poszukiwaniu dobrej taksówki, która nie kosztuje miliony monet, przygotowaliśmy wraz z Optitaxi kampanię na Paczkomatach.  Szukacie sposobu na skuteczną kampanię w obrębie dworców kolejowych?
Synergic Media mamy mnóstwo sposobów dotarcia w tym obszarze.

ZŁOTY DWORZEC

Złoty Tomasz i Złota Teresa? Jak nie wiesz kto to, to przyjdź na Dworzec Centralny i koniecznie poszukaj naszych nośników z kampanią Złotych Tarasów. Czy interaktywna gra powtórzy sukces z pierwszej edycji? Tego jeszcze nie wiemy, ale wiemy, że nasze nośniki „pomogą” w 100% w jego osiągnięciu.

ADOPTUJ WARSZAWIAKA!

W ramach cyklicznej akcji razem ze Schroniskiem na Paluchu wspólnie zorganizowaliśmy lipcową kampanię! Przez cały miesiąc na naszych ekranach w przejściu podziemnym pod Rotundą emitujemy plansze z mieszkańcami schroniska czekającymi na adopcję. Cała akcja toczy się pod hasłem – Adoptuj Warszawiaka, a my jako Synergic – pomagamy, bo kochamy!

Nowy Mural dla Legii Warszawa!

Piłkarski mistrz Polski Legia Warszawa i marka Królewskie tworzą duet idealny od 15 lat! Z tej okazji razem z marką Królewskie zmalowaliśmy mural, który przedstawi nową koszulkę meczową klubu!

 

Synergic z CLP w gdańskich wiatach!

W wyniku wygranego postępowania przetargowego, Synergic została operatorem 55 wiat przystankowych w Gdańsku, co łącznie daje możliwość eksponowania w nich 113 plakatów reklamowych.

Nasza sieć, została usytuowana w bardzo dobrych punktach miasta, wiele paneli reklamowych jest zlokalizowanych w ścisłym centrum Gdańska, przy galeriach handlowych, szkołach wyższych, czy też przy głównych arteriach miasta.

Wszystkie panele reklamowe są oświetlone.

Teraz w ofercie Synergic na naszych klientów czeka specjalnie przygotowana oferta „NA START” – zachęcamy do zapoznania się z jej warunkami!

JEDZIEMY ZE SPEAK UP’em!

Nowy klient, nowe możliwości. Autobusy, ramki w autobusach, wiaty przystankowe w bezpośrednim obrębie szkół Speak Up. Dobrze dobrane nośniki do kampanii to gwarantowany sukces marketingowy i dotarcie do konkretnej grupy docelowej.

SAMSUNG

Mają rozmach! Kampania Samsung objęła zasięgiem wszystkie regionalne porty lotnicze w Polsce, przejście podziemne oraz Mega Format. Od klasycznych nośników, siatki, tunelów po nowatorskie wykorzystanie sprzętu w salonikach VIP, Business i Executive lounge. Kampanię już zobaczyło setki tysięcy pasażerów! A to nie koniec kampanii…. Tak się robi zasięg 🙂

ODLOTOWY VOLVO

To, że VOLVO nam ufa i powierza swoje kampanie od 2016 wiedzą wszyscy, ale to że VOLVO właśnie wypuściło ze swojej stajni kolejnego SUV’a, mogło niektórym umknąć. Jesteśmy dumni, że S90, XC60 czy nowe XC40 mogliśmy i możemy gościć na naszych nośnikach na lotniskach w Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach i Krakowie.

Czy wiedzieliście, że „małe” XC 40 z czarnym dachem i reflektorami nawiązuje do „młota Thora”?

NOŚNIKI NIE DO PRZEOCZENIA

Unikalne nośniki autostradowe, to unikalne kampanie, które kierowane są do konkretnej grupy docelowej, które położone są w najbardziej trafficowych miejscach, przy wszystkich głównych drogach krajowych A1, A2, A4! Nie sposób je przeoczyć!

PACZKOMATY

Dla wszystkich błądzących po warszawskich dworcach w poszukiwaniu dobrej taksówki, która nie kosztuje miliony monet, przygotowaliśmy wraz z Optitaxi kampanię na Paczkomatach.  Szukacie sposobu na skuteczną kampanię w obrębie dworców kolejowych?
Synergic Media mamy mnóstwo sposobów dotarcia w tym obszarze.

ZŁOTY DWORZEC

Złoty Tomasz i Złota Teresa? Jak nie wiesz kto to, to przyjdź na Dworzec Centralny i koniecznie poszukaj naszych nośników z kampanią Złotych Tarasów. Czy interaktywna gra powtórzy sukces z pierwszej edycji? Tego jeszcze nie wiemy, ale wiemy, że nasze nośniki „pomogą” w 100% w jego osiągnięciu.

ADOPTUJ WARSZAWIAKA!

W ramach cyklicznej akcji razem ze Schroniskiem na Paluchu wspólnie zorganizowaliśmy lipcową kampanię! Przez cały miesiąc na naszych ekranach w przejściu podziemnym pod Rotundą emitujemy plansze z mieszkańcami schroniska czekającymi na adopcję. Cała akcja toczy się pod hasłem – Adoptuj Warszawiaka, a my jako Synergic – pomagamy, bo kochamy!

Nowy Mural dla Legii Warszawa!

Piłkarski mistrz Polski Legia Warszawa i marka Królewskie tworzą duet idealny od 15 lat! Z tej okazji razem z marką Królewskie zmalowaliśmy mural, który przedstawi nową koszulkę meczową klubu!

 

Synergic z CLP w gdańskich wiatach!

W wyniku wygranego postępowania przetargowego, Synergic została operatorem 55 wiat przystankowych w Gdańsku, co łącznie daje możliwość eksponowania w nich 113 plakatów reklamowych.

Nasza sieć, została usytuowana w bardzo dobrych punktach miasta, wiele paneli reklamowych jest zlokalizowanych w ścisłym centrum Gdańska, przy galeriach handlowych, szkołach wyższych, czy też przy głównych arteriach miasta.

Wszystkie panele reklamowe są oświetlone.

Teraz w ofercie Synergic na naszych klientów czeka specjalnie przygotowana oferta „NA START” – zachęcamy do zapoznania się z jej warunkami!

Oferta

Mega format

Robimy mega spektakularne kampanie w mega lokalizacjach.

Transit advertising

Dobrze nas widać na ruchliwych ulicach – tych z zieloną falą i totalnie zakorkowanych również.

Porty lotnicze

Nasze kampanie są blisko
wylatujących, przylatujących
i tych, którzy tylko machają

Dworce

Jesteśmy zarówno tam, gdzie z dumą wjeżdża Pendolino, jak i przy stanowiskach autobusów do Mławy.

Rowery miejskie

Może to jeszcze nie 9 mln, ale i tak – wszędzie nas z nimi pełno.

Przejścia podziemne

Robimy miejski underground w najlepszym wydaniu.

Autostrady

Robimy ekspresowo kampanie.

Ambient

Uwielbiamy te na wskroś miejskie akcje z pazurem.

Event & Incentive

Rozkręcamy imprezy, na których warto być.

O nas

PAWEŁ ORŁOWSKI

Prezes Zarządu

Członek rady nadzorczej Triggo S.A., doradca Zarządu Lumichem oraz pomysłodawca, założyciel i obecnie prezes Zarządu Synergic. W 2019 roku był prezesem Zarządu Nextbike Polska.

E-mail: p.orlowski@synergic.media

PIOTR LUBERADZKI

Dyrektor Sprzedaży

Sprzedaż, szczególnie jako gra zespołowa to jego pasja. Od prawie dwudziestu lat zawodowo związany z reklamą zewnętrzną. Prywatnie pasjonat rozgrywek o Puchar Stanleya i maszyn latających. Jesteśmy pewni, że teraz Synergic jeszcze bardziej rozwinie skrzydła.

Tel.: +48 512 314 353

E-mail: p.luberadzki@synergic.media

Magdalena Tynor

Dyrektor ds. Marketingu

Manager z wieloletnim doświadczeniem zawodowym w obszarze marketingu, rozwoju biznesu oraz prowadzenia grup produktowych, między innymi z zakresu reklamy tranzytowej, digitalowej, lotniskowej oraz eventowej. Z rynkiem reklamowym związana jest od 16 lat.

Tel.: +48 502 514 463

E-mail: m.tynor@synergic.media

Marta Kuklińska

Senior Account Manager

Posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży B2B oraz w obsłudze klienta. W swojej karierze koordynowała wiele projektów biznesowych w różnych branżach. Konsekwentnie buduje relacje z klientami, chłonie od ludzi pozytywną energię, która napędza ją do działania. Prywatnie kocha psy (w szczególności kundelki), jest miłośniczką dobrej kawy i krajobrazów Irlandii.

Tel.: +48 693 834 846

E-mail: m.kuklinska@synergic.media

Kinga Kalińska

Z-ca Dyrektora Sprzedaży

Doświadczona specjalistka od dużych i niestandardowych projektów, mistrzyni znajdowania wyjść z trudnych sytuacji.
Fanka siatkówki, rolek i rowerowych eskapad z przyjaciółmi.

Tel.: +48 662 193 331

E-mail: k.kalinska@synergic.media

Agnieszka Ziemińska

Account Manager

Wyzwania to dla niej codzienność do których podchodzi z optymizmem. Gdy nie planuje, koordynuje i monitoruje kampanii-idzie potańczyć. Chyba, że akurat spaceruje z psem. Jakim cudem znajduje na to czas – nie wiem, ale to dopiero jest wyzwanie.

Tel.: +48 603 585 961

E-mail: a.zieminska@synergic.media

Marcin Olszyński

Account Manager

Odpowiada za kampanie transitowe Synergica i niezmiennie dłubie przy swoich samochodach. Wakacyjnie ciepłolubny, a hobbystycznie – obiektywny. Czyli robi zdjęcia. Widzieliśmy – fajne.

Tel.: +48 728 364 376

E-mail: m.olszynski@synergic.media

ANDRZEJ CHYCZEWSKI

Account Manager

Związany ze sprzedażą od lat.  Ma szeroką wiedzę produktową i branżową. W Synergic odpowiedzialny za współpracę z kluczowymi klientami. Fan koszykówki, piłki nożnej oraz stand-upów. Kocha podróże i dobrą kuchnię. Dobre relacje z ludźmi  – to dla niego podstawa!

Tel.: +48 727 003 917

E-mail: a.chyczewski@synergic.media

Tadeusz Kąkol

Specjalista ds Produkcji

W pracy złota rączka: zreperuje, załączy, zmontuje, zawiezie – zawsze z uśmiechem!
Od wiosny do jesieni to zapalony działkowiec. Zimą – troszeczkę zwalnia tempo, by wieczorami zasiąść przed telewizorem

Tel.: +48 608 078 406

E-mail: t.kakol@synergic.media

Agnieszka Kicińska

Główny Specjalista ds. Controllingu

Z racji stanowiska: czujność na poziomie 10/10, żelazna konsekwencja, kalkulator w głowie i rentgen w oczach. Ale my wiemy, że sieje ten postrach tylko na pokaz – w rzeczywistości miłośniczka dobrych książek i podróży, zwłaszcza w górskie rejony.

Tel.: +48 728 364 361

E-mail: a.kicinska@synergic.media

Magdalena Szczepańska

Specjalista ds. finansów

Nasza Wonder Woman, ogarniająca wszystko i wszystkich jednocześnie. Gdy nie ratuje synergicowego świata, nie zwalnia nawet odrobinę – napędzana adrenaliną, wsiada na rower, biega, pływa. Zawsze w ruchu. Dawno zaprzestaliśmy prób dogonienia.

Tel.: +48 728 364 377

E-mail: m.szczepanska@synergic.media