EGOO NATURALNIE

Jeśli rusza kampania nowego napoju energetycznego, to wiadomo, że będzie spektakularna, z powerem i doskonale widoczna. Taki też jest niemal 300-metrowy wielki format w samym centrum Warszawy z kreacją EGOO.

[lipiec-sierpień 2015]

SEZON ROWEROWY POD ZNAKIEM MBANKU

Ponad 5,5 tys. rowerów ma ulicach aż 14 miast – w tak widowiskowy sposób promujemy mBANK!

[kwiecień-listopad 2015]

STRAŻACY NA ULICACH STOLICY

Nie, nie gaszą akurat tęczy ani mostu. Spoglądają dumnie z fullbacków 55 warszawskich autobusów na przechodniów, pasażerów i kierowców stojących w korkach, promując jedną z najnowszych serialowych produkcji TVP.

[kwiecień 2015]

LECIMY Z LESZKIEM

Wielbicieli piwa… i dalekich podróży ucieszy nowy konkurs marki Lech Premium, w którym do zgarnięcia są vouchery na bilety lotnicze. Akcję promujemy pod hasłem „Leć z Leszkiem” na wybranych lotniskach do końca czerwca.

[czerwiec 2015]

NEO ROTUNDA

Czym jest styl NEO? Można się o tym przekonać w samym centrum Warszawy. Ponad 650 m2 efektownej ekspozycji w tunelach poświęcone w całości nowej linii t-shirtów Adidasa robi wrażenie!

[maj-czerwiec 2015]

UNDERGROUNDOWY CONVERSE

Kultowe trampki Converse’a promujemy na 4 efektownych backlightach w jednym z najbardziej zatłoczonych punktów Warszawy – w przejściu pod Rotundą.

[marzec-kwiecień 2015]

EHF EURO 2016

Mistrzostwa, piłka ręczna – nie moglibyśmy tego przegapić. Kampania na lotniskach i dworcach, przypominały podróżującym o tym ważnym wydarzeniu. My kibicowaliśmy, a wy?

[marzec 2016]

TVP ZNÓW NA ULICY

Powrót do przeszłości?! Kto pamięta legendarny program z lat 70-tych? Kultowa seria powraca i zabiera nas w podróż po świecie współczesnej techniki i nauki. A my cieszymy oko wielkim formatem :)

[marzec 2016]

WYSZUKANE M

Kampania, która opanowała stolicę. Morizon wjechał na autobusach, zawisł na siatkach oraz zawładnął podziemiami. Może to jest odpowiedni moment na własne M?

[marzec- kwiecień 2016]

ZIELONE PRZEJŚCIA

Wakacje tuż tuż, a sąsiedzi z zachodu podsuwają pomysł na wypoczynek…na łonie natury. Kampania na skalę światową zawitała do naszego przejścia w stolicy.

[kwiecień 2016]

SŁOŃCE, PLAŻA, RAINBOW

Egzotyka na wyciągnięcie ręki? Tak, to jest możliwe, z Rainbow Tours. Widząc wielką „plażę” przy Sobieskiego i Sikorskiego, ciężko nie zacząć planować, a kto wie, może podróży swojego życia.

[kwiecień 2016]

EGOO NATURALNIE

Jeśli rusza kampania nowego napoju energetycznego, to wiadomo, że będzie spektakularna, z powerem i doskonale widoczna. Taki też jest niemal 300-metrowy wielki format w samym centrum Warszawy z kreacją EGOO.

[lipiec-sierpień 2015]

SEZON ROWEROWY POD ZNAKIEM MBANKU

Ponad 5,5 tys. rowerów ma ulicach aż 14 miast – w tak widowiskowy sposób promujemy mBANK!

[kwiecień-listopad 2015]

STRAŻACY NA ULICACH STOLICY

Nie, nie gaszą akurat tęczy ani mostu. Spoglądają dumnie z fullbacków 55 warszawskich autobusów na przechodniów, pasażerów i kierowców stojących w korkach, promując jedną z najnowszych serialowych produkcji TVP.

[kwiecień 2015]

LECIMY Z LESZKIEM

Wielbicieli piwa… i dalekich podróży ucieszy nowy konkurs marki Lech Premium, w którym do zgarnięcia są vouchery na bilety lotnicze. Akcję promujemy pod hasłem „Leć z Leszkiem” na wybranych lotniskach do końca czerwca.

[czerwiec 2015]

NEO ROTUNDA

Czym jest styl NEO? Można się o tym przekonać w samym centrum Warszawy. Ponad 650 m2 efektownej ekspozycji w tunelach poświęcone w całości nowej linii t-shirtów Adidasa robi wrażenie!

[maj-czerwiec 2015]

UNDERGROUNDOWY CONVERSE

Kultowe trampki Converse’a promujemy na 4 efektownych backlightach w jednym z najbardziej zatłoczonych punktów Warszawy – w przejściu pod Rotundą.

[marzec-kwiecień 2015]

EHF EURO 2016

Mistrzostwa, piłka ręczna – nie moglibyśmy tego przegapić. Kampania na lotniskach i dworcach, przypominały podróżującym o tym ważnym wydarzeniu. My kibicowaliśmy, a wy?

[marzec 2016]

TVP ZNÓW NA ULICY

Powrót do przeszłości?! Kto pamięta legendarny program z lat 70-tych? Kultowa seria powraca i zabiera nas w podróż po świecie współczesnej techniki i nauki. A my cieszymy oko wielkim formatem :)

[marzec 2016]

WYSZUKANE M

Kampania, która opanowała stolicę. Morizon wjechał na autobusach, zawisł na siatkach oraz zawładnął podziemiami. Może to jest odpowiedni moment na własne M?

[marzec- kwiecień 2016]

ZIELONE PRZEJŚCIA

Wakacje tuż tuż, a sąsiedzi z zachodu podsuwają pomysł na wypoczynek…na łonie natury. Kampania na skalę światową zawitała do naszego przejścia w stolicy.

[kwiecień 2016]

SŁOŃCE, PLAŻA, RAINBOW

Egzotyka na wyciągnięcie ręki? Tak, to jest możliwe, z Rainbow Tours. Widząc wielką „plażę” przy Sobieskiego i Sikorskiego, ciężko nie zacząć planować, a kto wie, może podróży swojego życia.

[kwiecień 2016]

Oferta

Mega format

Robimy mega spektakularne kampanie w mega lokalizacjach.

Transit advertising

Dobrze nas widać na ruchliwych ulicach – tych z zieloną falą i totalnie zakorkowanych również.

Porty lotnicze

Nasze kampanie są blisko
wylatujących, przylatujących
i tych, którzy tylko machają

Dworce

Jesteśmy zarówno tam, gdzie z dumą wjeżdża Pendolino, jak i przy stanowiskach autobusów do Mławy.

Rowery miejskie

Może to jeszcze nie 9 mln, ale i tak – wszędzie nas z nimi pełno.

Przejścia podziemne

Robimy miejski underground w najlepszym wydaniu.

Galerie handlowe

Wrzucamy nasze kampanie w sam środek szału zakupowego.

Ambient

Uwielbiamy te na wskroś miejskie akcje z pazurem.

Event & Incentive

Rozkręcamy imprezy, na których warto być.

O nas

Piotr Gajek

Prezes Zarządu

Nalegał, by opis jego osoby ograniczyć do minimum. I teraz nie wiemy, czy jest taki skromny, skoncentrowany na wynikach Synergica i efektach naszych kampanii, czy po prostu nie chce się przyznać do jakiegoś wstydliwego hobby. A przecież nikomu byśmy o nim nie powiedzieli!

E-mail: p.gajek@synergic.media

Joanna Szlemińska

Wiceprezes Zarządu

Pasjonatka niekonwencjonalności w outdoorze i… medycynie. Nikt w biurze nie widział jej chyba bez szpilek. Ich wysokość jest wprost proporcjonalna do wymagań, jakie stawia sama przed sobą (dla reszty jest nieco bardziej wyrozumiała) i jakości, której oczekuje od naszych kampanii (tu już nie ma miejsca na kompromisy).

E-mail: j.szleminska@synergic.media

Magdalena Szczepańska

Asystentka Zarządu

Nasza Wonder Woman, ogarniająca wszystko i wszystkich jednocześnie. Gdy nie ratuje synergicowego świata, nie zwalnia nawet odrobinę – napędzana adrenaliną, wsiada na rower, skacze, pływa. Zawsze w ruchu. Dawno zaprzestaliśmy prób dogonienia.

Tel.: +48 728 364 377

E-mail: m.szczepanska@synergic.media

Grzegorz Wilczek

Dyrektor ds. Sprzedaży

Jak sam mówi, gdy przyszedł do nas, stanął przed nie lada wyzwaniem – jak ulepszyć najlepszy zespół. Przyznajemy… połechtał nasze zbiorowe ego. A potem, nim się obejrzeliśmy, dobrze naoliwiona maszyna sprzedażowa Synergica wrzuciła piąty bieg i weszła na jeszcze wyższe obroty.

Tel.: +48 782 317 486

E-mail: g.wilczek@synergic.media

Małgorzata Mazur-Gontarz

Senior Account Manager

Należy do tej niestety coraz rzadziej spotykanej grupy ludzi, którzy potrafią zadbać o własne dobre samopoczucie. Przez 8 godzin dziennie zapewnia je sobie pracą z nami (nam też wówczas od razu lepiej), a po niej – skupiając się na swoim rozwoju i poszukiwaniach wewnętrznej równowagi. Siła spokoju. Niezmiennie jej tego zazdrościmy!

Tel.: +48 604 579 880

E-mail: m.mazur@synergic.media

Yga Kostrzewa

Senior Account Manager

Twarz wygląda znajomo? Fakt, pojawia się czasem w TV – jako działaczka społeczna rozprawia o kwestiach LGBTQ, ale równie ciekawie mogłaby poopowiadać o prowadzonych przez siebie kampaniach. Tak, zdecydowanie czekamy na taką rozmowę!

Tel.: +48 669 299 788

E-mail: y.kostrzewa@synergic.media

Katarzyna Kołodziejczyk-Mocek

Account Manager

Wielbicielka podróży i pięknych skandynawskich wnętrz. Podejrzewamy, że w czasie tych pierwszych rozgląda się za inspiracjami ambientowymi. A te drugie… cóż… po szalonych eventach naszych klientów każdy potrzebuje wytchnienia w spokojnym, harmonijnym otoczeniu!

Tel.: +48 693 834 846

E-mail: k.kolodziejczyk@synergic.media

Magdalena Wyszomirska

Account Executive

Nasz strzał w 10! W sprzedaży czuje się jak ryba w wodzie. Jest niezastąpioną częścią teamu Synergica…a amatorów na jej perfekcyjne wypieki nie brakuje :)

Tel.: +48 728 364 426

E-mail: m.wyszomirska@synergic.media

Paulina Hutnik

Account Executive

Tę dziewczynę naprawdę musi kręcić ekstremum, skoro trenowanie pole dance łączy z doskonaleniem sztuk walki. Poza tym: nasz człowiek we Wrocławiu, a wkrótce też w chmurach, bo marzy o samodzielnych skokach ze spadochronem. Zerkajcie w górę, czy aby nie leci!

Tel.: +48 781 107 616

E-mail: p.hutnik@synergic.media

ANETA SOKOŁOWSKA

Account Executive

Witamy świeżą krew! Lubimy tak pozytywnych i pełnych energii ludzi. W jej słowniku nie istnieje zdanie „NIE DA SIĘ”. Z niecierpliwością czekamy na efekty.

Tel.: +48 784 985 069

E-mail: a.sokolowska@synergic.media

AGNIESZKA ZIEMIŃSKA

Account Executive

Wyzwania to dla niej codzienność do których podchodzi z optymizmem. Gdy nie planuje, koordynuje i monitoruje kampanii-idzie potańczyć. Chyba, że akurat spaceruje z psem. Jakim cudem znajduje na to czas – nie wiem, ale to dopiero jest wyzwanie.

Tel.: +48 603 585 961

E-mail: a.zieminska@synergic.media

Marcin Olszyński

Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży

Niestrudzenie wspiera dział sprzedaży Synergica i dłubie przy swoich samochodach. Wakacyjnie ciepłolubny, a hobbystycznie – obiektywny. Czyli robi zdjęcia. Widzieliśmy – fajne.

Tel.: +48 728 364 376

E-mail: m.olszynski@synergic.media

Radosław Czapliński

Senior Account Manager

Niegdyś pracę kardiochirurga dziecięcego zamienił na branżę eventową, śmiało więc można powiedzieć, że działań na otwartym sercu (dosłownie i w przenośni) się nie boi. Poza tym – przykładny mąż i tata, a do tego tradycjonalista w każdym calu, który uwielbia chrupiący chleb ze słuszną porcją masła i mocną, słodką herbatę.

Tel.: +48 602 282 656

E-mail: r.czaplinski@synergic.media

Kinga Kalińska

Senior Project Manager

Kobieta w akcji. Jeśli przez przypadek akurat nie koordynuje budowania 20 wysp marketingowych w największych galeriach handlowych, pomyka na wrotkach. Po biurze. Albo piecze nam ciasto. Pyszne.

Tel.: +48 662 193 331

E-mail: k.kalinska@synergic.media

Marcin Tereszczuk

Dyrektor ds. Inwestycji i Eksploatacji

Maratończyk. Zazdrościmy mu skrupulatności, z którą realizuje swoje plany treningowe i produkcje dla naszych klientów. Miłośnik lotnictwa – trudno, żeby było inaczej, skoro skończył MEL na Politechnice. Tak, właśnie ten kierunek pełen mózgowców, którzy potem mogą projektować odrzutowce.

Tel.: +48 606 966 803

E-mail: m.tereszczuk@synergic.media

Robert Maruszak

Kierownik Produkcji

Fighter w każdym tego słowa znaczeniu – jeśli nie walczy z czasem, uruchamiając kolejną akcję, najprawdopodobniej szlifuje balachy, dźwignie i inne tajemne techniki walki. Przyznaje się jeszcze do nieuleczalnej choroby zwanej „auto detailing” i dozgonnej miłości do wszelkich pojazdów kołowych – od hulajnogi do amfibii. Strach się bać.

Tel.: +48 728 364 418

E-mail: r.maruszak@synergic.media

Agnieszka Kicińska

Starszy specjalista ds. Controllingu

Z racji stanowiska: czujność na poziomie 10/10, żelazna konsekwencja, kalkulator w głowie i rentgen w oczach. Ale my wiemy, że sieje ten postrach tylko na pokaz – w rzeczywistości miłośniczka dobrych książek i podróży, zwłaszcza w górskie rejony.

Tel.: +48 728 364 361

E-mail: a.kicinska@synergic.media