Realizacje

Ż JEST ZA KRÓTKIE

Kampania żywca opanowała nasze digitalowe nośniki oraz. Bankomaty są wyjątkowym przekaźnikiem, ponieważ są wszędzie i zawsze poszukiwane J. Do tego wszystkiego dołączył wielki format. Zasięg kampanii oceniamy na 5+!

JEDZIEMY ZE SPEAK UP’em!

Nowy klient, nowe możliwości. Autobusy, ramki w autobusach, wiaty przystankowe w bezpośrednim obrębie szkół Speak Up. Dobrze dobrane nośniki do kampanii to gwarantowany sukces marketingowy i dotarcie do konkretnej grupy docelowej.

NIEBIESKA FALA

Wiosna! Wreszcie ciepło i… niebiesko. Polskę zalała fala ok 8 tys rowerów z logiem Citi. Nie uwierzymy Wam, że nie widzieliście. Gdzie nie spojrzysz tam CITI. Czy boicie się otworzyć lodówkę ? 🙂 My nie! My jesteśmy dumni 🙂

[2017-2019]

WIELKI TVN PATRZY

Na skrzyżowanie ulic Sobieskiego/Sikorskiego spogląda Monika i ….

Spokojnie nie piszemy tu o Wielkim Bracie tylko o reklamie wielkoformatowej na której zawisła „nowa ramówka” TVN. Nie pytamy czy widzieliście, bo ciężko jej nie zauważyć 🙂

[luty 2017]

ORZEŹWIAJĄCE PRZEJŚCIE

Zimno, pochmurno, nic się nie chce? Wstrząśnij-wypij-działaj! Orangina orzeźwia prosto z przejść podziemnych. My na sam widok mamy więcej energii 🙂

[styczeń 2017]

AGATA POD ROTUNDĄ

W warszawskim przejściu podziemnym atmosfera prawie jak w domu. Reklama, która „żyje”, ale tylko dzięki folii soczewkowej, wplata się idealnie w undergroundowy rytm. Agata „działa” nie tylko pod ziemią, ale też w chmurach – wielki neon w centrum miasta to też nasza sprawka 😛

[wrzesień-grudzień 2016]

ODLOTOWY VW

Tiguan na check-in w Modlinie – pierwsza taka akcja zorganizowana na tym lotnisku. Jesteśmy dumni, że się udało. Może po przylocie z wakacji jazda próbna? Zachęcamy!

[lipiec 2016]

SŁOŃCE, PLAŻA, RAINBOW

Egzotyka na wyciągnięcie ręki? Tak, to jest możliwe, z Rainbow Tours. Widząc wielką „plażę” przy Sobieskiego i Sikorskiego, ciężko nie zacząć planować, a kto wie, może podróży swojego życia.

[kwiecień 2016]

WYSZUKANE M

Kampania, która opanowała stolicę. Morizon wjechał na autobusach, zawisł na siatkach oraz zawładnął podziemiami. Może to jest odpowiedni moment na własne M?

[marzec- kwiecień 2016]

TVP ZNÓW NA ULICY

Powrót do przeszłości?! Kto pamięta legendarny program z lat 70-tych? Kultowa seria powraca i zabiera nas w podróż po świecie współczesnej techniki i nauki. A my cieszymy oko wielkim formatem 🙂

[marzec 2016]

EHF EURO 2016

Mistrzostwa, piłka ręczna, … – nie moglibyśmy tego przegapić. Kampania na lotniskach i dworcach, przypominały podróżującym o tym ważnym wydarzeniu. My kibicowaliśmy, a wy?

[marzec 2016]

STRAŻACY NA ULICACH STOLICY

Nie, nie gaszą akurat tęczy ani mostu. Spoglądają dumnie z fullbacków 55 warszawskich autobusów na przechodniów, pasażerów i kierowców stojących w korkach, promując jedną z najnowszych serialowych produkcji TVP.

[kwiecien 2014]

LECIMY Z LESZKIEM

Wielbicieli piwa… i dalekich podróży ucieszy nowy konkurs marki Lech Premium, w którym do zgarnięcia są vouchery na bilety lotnicze. Akcję promujemy pod hasłem „Leć z Leszkiem” na wybranych lotniskach do końca czerwca.

[czerwiec 2015]

NEO ROTUNDA

Czym jest styl NEO? Można się o tym przekonać w samym centrum Warszawy. Ponad 650 m2 efektownej ekspozycji w tunelach poświęcone w całości nowej linii t-shirtów Adidasa robi wrażenie!

[maj-czerwiec 2015]

UNDERGROUNDOWY CONVERSE

Kultowe trampki Converse’a promujemy na 4 efektownych backlightach w jednym z najbardziej zatłoczonych punktów Warszawy – w przejściu pod Rotundą.

[marzec-kwiecień 2015]

ŁATWO ZAUWAŻYĆ…

Pomysłowa, kontekstowa kreacja wykorzystująca właściwości nośnika? Tak, takie kampanie lubimy najbardziej. Tę można było podziwiać na naszej siatce przy warszawskim pl. Konstytucji.

[marzec 2015]

FILMOWE NOWOŚCI

Przez okrągły rok najważniejsze premiery United International Pictures komunikujemy na naszych wizerunkowych backlightach: to u nas już uwodził Grey, wzruszał Chappie czy niepokoiły wizje z Ex-machiny. Co czeka kinomanów do końca roku? Sprawdzajcie w przejściu pod Rotundą!

[styczeń-grudzień 2015]

DBAMY O ZDROWE ZATOKI

Już czwarty raz w Polskę wyruszył mobilny Gabinet Zdrowych Zatok przygotowany przez nas dla USP Zdrowie. Jak co roku tłum pacjentów skorzystał z bezpłatnego i (co jeszcze ważniejsze) bezbolesnego badania termowizyjnego zatok oraz konsultacji z lekarzem. Wydawało się, że kolejkom chętnych nie ma końca!

[jesień-zima 2014]

PIĘKNIE W GALERIACH

Tym razem Synergicowi zaufała marka Dr Irena Eris, powierzając nam zadanie przygotowania eleganckich wysp marketingowych. W aż 13 galeriach handlowych stworzyliśmy profesjonalne gabinety kosmetyczne, oferujące porady i konsultacje z zakresu luksusowej pielęgnacji. Pięknie, po prostu – pięknie!

[wrzesień-grudzień 2014]

KAMPANIA NIE TAKA ZNOWU „SLOW”

Na warszawskich dworcach promowaliśmy jedno z najważniejszych wydarzeń w polskim świecie mody – targi Slow Fashion. Niby „slow”, a na lokalizacje kampanii wybrano dworce słynące z tłumu pędzących pasażerów. Przypadek? Nie, przemyślana strategia!

[październik 2014]

IMPREZUJEMY Z DESPERADOSEM

Już niemal legendarna impreza Desperadosa – Endless Night Party – tym razem zawitała do Warszawy.  Informujemy o tym w efektownie wyklejonym i podświetlonym przejściu pod Rotundą!

[październik 2014]

PEŁNE ENERGII LABORATORIUM PGE

Skąd się bierze prąd? Jak działa elektrownia? Czy energia jądrowa jest bezpieczna? Na te i inne pytania odpowiedzi znaleźć można było podczas pokazów i eksperymentów naszego Laboratorium Energii PGE, które działało m.in. podczas OFF Festiwalu, Festiwalu Dwa Brzegi, Karuzeli Cooltury.

[wiosna-lato 2014]

T-MODLIN

Przez okrągły rok wszyscy pasażerowie lądujący w Modlinie mają okazję poznać najnowsze oferty

T-Mobile – kreacja operatora zagościła w hali odbioru bagażu.

[styczeń-grudzień 2014]

KAMPANIA W FORMULE PLAY

Półtora miesiąca intensywnej kampanii: 7 polskich lotnisk, zróżnicowane nośniki (m.in. eleganckie backlighty i spektakularnie wyklejone szyby wind) oraz znani właściciele doskonale prosperujących biznesów na layoutach – nowa formuła komunikacji dla nowej formuły Play dla firm.

[kwiecień-maj 2013]

ING WE WROCŁAWIU

Wrocław słynie z Pomarańczowej Alternatywy, nie dziwne zatem, że widowiskowa, pomarańczowa strefa ING stanęła aż na 3 lata właśnie na wrocławskim lotnisku. Nieco futurystyczna forma, wygodne siedziska, dostęp do Wi-Fi – tak promujemy nowoczesne produkty bankowe!

[wrzesień 2012-wrzesień 2015]