Ogólnopolska sieć nośników potęgująca obecność w najbardziej zatłoczonych miejscach miast
Zalety
Wykonane z dbałością o jakość
Równomiernie podświetlane nośniki reklamowe o wysokiej estetyce
Ułatwia podkreślanie wzornictwa i detali produktów
Doskonale widoczna ekspozycja walorów marki
Miasta
Odbiorcy
CLP na dworcach:
- Aż 56% wszystkich pasażerów to osoby podróżujące w celach biznesowych
- Przepływy pasażerskie: do 14 milionów rocznie
- Średni czas kontaktu: 11 minut
CLP i BL na lotniskach:
- Dotarcie do ważnych segmentów. Połowa to przedsiębiorcy, połowa – turyści.
- Długi kontakt z reklamą – średni czas spędzany na lotnisku przed wylotem to 2,5h
- Dotarcie do różnych grup celowych (np. odlatujący, przylatujący). Nośniki w różnych strefach
lotnisk
CLP i BL w przejściu podziemnym Warszawa Rotunda, Gdańsk (nośniki w pasach ruchu drogowego, przy kluczowych drogach w mieście)
- Aktywna grupa mieszkańców, przemieszczających się po mieście z silną reprezentacją pracowników
Lokalizacje
Wyłącznie trafficowe punkty dużych miast, w których ruch nie ustaje
- Na dworcach
- Na lotniskach
- W przejściach podziemnych
- Centralne punkty przesiadkowe (metro i przystanki komunikacji miejskiej)
- Obok atrakcyjnych POI: galerie handlowe, restauracje, kawiarnie, uczelnie wyższych, porty
lotnicze
Rozmiary
- CLP (citylights): 120x180 cm
- BL (backlights): 6x3m, 5x2m oraz 5x1m
Zamów ekspozycję
- Zakup cennikowy
- Wybór miasta/miast w kampanii