Kompleksowa realizacja kampanii w całej Polsce na zewnętrznych i wewnętrznych powierzchniach pojazdów komunikacji publicznej (autobusy, trolejbusy, tramwaje, koleje premium (pendolino) i koleje regionalne)
Skuteczne planowanie dotarcia zarówno do korzystających z komunikacji publicznej, jak i kierowców.
Zalety
Działa 24h na dobę, 7 dni w tygodniu w największej przestrzeni – od centrów po peryferie miast i całych aglomeracji.
Łączy obszary najważniejsze z punktu widzenia reklamodawców: dom, pracę, miejsca zakupów i rozrywki oraz węzły komunikacji podmiejskiej i kolejowej
Stały element media planów, który wzmacnia efektywność kampanii
Pojedynczy nośnik widoczny jest na całej trasie pojazdów komunikacji miejskiej, a nie tylko w jednej lokalizacji
Z roku na rok umożliwia coraz szersze docieranie do atrakcyjnych grup
Widownia w pojazdach komunikacji miejskiej powiększa się i różnicuje – coraz więcej osób wybiera transport publiczny także ze względu na ograniczenia w ruchu pojazdów prywatnych
Pomaga skutecznie budować zasięg i wzmacniać wizerunek marki
Szeroka gama nośników, które łatwo dostosować do celów kampanii
Miasta
Odbiorcy
Nośniki na zewnętrznej powierzchni pojazdów
Masowe dotarcie do wszystkich uczestników ruchu: przechodniów, pasażerów i kierowców
Plakaty wewnątrz pojazdów
Kontakt z osobami aktywnymi zawodowo (średnio 2,24 podróży dziennie) oraz studentami i uczniami szkół średnich. Na przykład łącznie w Warszawie to ok. 3350 tys. podróży dziennie (1,99 podróży na 1 mieszkańca)
Struktura celów podróży
- 45,3% – powrót do domu
- 25,2% – dojazd do pracy
- 10,1% – zakupy, usługi, rozrywka,
- 6% – dotarcie do miejsca nauki
- 13,4% – inny cel
Formaty
WARSZAWA | KRAKÓW | TRÓJMIASTO | WROCŁAW | POZNAŃ | GOP | ŁÓDŹ | SZCZECIN | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
full back | x | x | x | x | x | x | x | x |
back | x | x | x | x | x | x | x | x |
wrap up tramwaj | x | x | x | x | x | x | ||
wrap up autobus | x | x | x | x | x | |||
wrap up SKM | x | |||||||
plakaty | x | x | x (SKM + autobusy) | x | x | x | x | x |
seat back | x | x | x | x | x | x | x |
Zamów ekspozycję
- Zakup cennikowy
- Wybór miasta/miast w kampanii
- Wybór formatów reklamowych w kampanii