Ogólnopolska sieć nośników potęgująca obecność w najbardziej zatłoczonych miejscach miast

Zalety

  • Wykonane z dbałością o jakość

    Równomiernie podświetlane nośniki reklamowe o wysokiej estetyce

  • Ułatwia podkreślanie wzornictwa i detali produktów

    Doskonale widoczna ekspozycja walorów marki

Miasta

BASIC OOH

Gdańsk

Poznań

Łódź

Warszawa

Wrocław

Kraków

Odbiorcy

  • CLP na dworcach:

    • Aż 56% wszystkich pasażerów to osoby podróżujące w celach biznesowych
    • Przepływy pasażerskie: do 14 milionów rocznie
    • Średni czas kontaktu: 11 minut

  • CLP i BL na lotniskach:

    • Dotarcie do ważnych segmentów. Połowa to przedsiębiorcy, połowa – turyści.
    • Długi kontakt z reklamą – średni czas spędzany na lotnisku przed wylotem to 2,5h
    • Dotarcie do różnych grup celowych (np. odlatujący, przylatujący). Nośniki w różnych strefach
      lotnisk

  • CLP i BL w przejściu podziemnym Warszawa Rotunda, Gdańsk (nośniki w pasach ruchu drogowego, przy kluczowych drogach w mieście)

    • Aktywna grupa mieszkańców, przemieszczających się po mieście z silną reprezentacją pracowników

Lokalizacje

  • Wyłącznie trafficowe punkty dużych miast, w których ruch nie ustaje

    • Na dworcach
    • Na lotniskach
    • W przejściach podziemnych
    • Centralne punkty przesiadkowe (metro i przystanki komunikacji miejskiej)
    • Obok atrakcyjnych POI: galerie handlowe, restauracje, kawiarnie, uczelnie wyższych, porty
      lotnicze

Rozmiary

  • CLP (citylights): 120x180 cm
  • BL (backlights): 6x3m, 5x2m oraz 5x1m

Zamów ekspozycję

  • Zakup cennikowy
  • Wybór miasta/miast w kampanii