Ogólnopolska sieć digitalowych ekranów PREMIUM w 7 kluczowych portach lotniczych
Zalety
Wspiera pozycjonowanie marki jako nowoczesnej
Podkreślasz, że marka ma wpływ na zachowania zakupowe offline i online.
Poprawia skuteczność media mixu
Zwiększasz częstotliwość użytkowania Twojej marki
Pozwala na długi czas kontaktu z przekazem
Korzystasz na tym, że pasażerowie spędzają na lotnisku średnio 2,5 godziny
Wpisuje się w postrzeganie lotnisk jako miejsc wyjątkowych
Zdaniem pasażerów lotniska dodają prestiżu markom, które się na nich reklamują
Miasta
Odbiorcy
Kadra zarządzająca, przedsiębiorcy, menedżerowie wysokiego szczebla
- Podróżują w celach turystycznych i biznesowych
- Ponad 60% ma 24 – 44 lata i wykształcenie średnie lub wyższe
- Masz pewność, że docierasz do atrakcyjnej, zamożnej widowni
Lokalizacje
Miejsca o wysokim trafficu. Węzłowe punkty ruchu pieszego w portach lotniczych, np.:
- Przy stanowiskach check-in
- W alejach wiodących do punktów kontroli pasażerów
- Między taśmami bagażowymi
Ekspozycja
- Spoty (wideo, animacja, grafika) 10 do 30 sek
Rozmiary ekranów
- MIX, 32 – 138”
- Emisja 24/24
Zamów ekspozycję
- Zakup cennikowy
- Wybór strefy lotniska – ogólnodostępna, odloty, przyloty
- Wybór lotniska lub wielu lotnisk w kampanii