Ogólnopolska sieć digitalowych ekranów w środkach transportu
(autobusy, tramwaje, koleje regionalne i pendolino).
Szeroki zasięg G8 i w mniejszych miastach
Zalety
Wspiera pozycjonowania marki jako nowoczesnej
Podkreślasz, że marka ma wpływ na zachowania zakupowe offline i online
Poprawia skuteczność media mixu
Zwiększasz częstotliwość użytkowania Twojej marki
Umożliwia wybór czasu dotarcia przekazu reklamowego
Zaczynasz kampanie dowolnego dnia
Rozszerza zasięg kampanii
Szybko budujesz olbrzymie dotarcie
Miasta
Odbiorcy
Ludzie aktywni w drodze do pracy, na zakupy, w trakcie jazdy komunikacją miejską i międzymiastową (koleje regionalne, pendolino)
- Docierasz do nich we właściwym czasie i miejscu – gdy obce komunikaty OOH nie przeszkadzają
- Najliczniejsza grupa to pracownicy (średnio 2,24 podróży dziennie)
Ekspozycja
- Spoty (wideo, animacja, grafika) od 10 do 30 s
- Emisja średnio 6x na godzinę (średnio ok. 12 godzin każdego dnia)
Rozmiary ekranów
- Mix 19 – 22”
Zamów ekspozycję
- Zakup cennikowy
- Wybór miasta/miast w kampanii