Kompleksowa realizacja kampanii marketingowych na paczkomatach
w całej Polsce
Zasięg
Ogólnopolski, także w mniejszych miastach i małych miasteczkach
Zalety
Buduje masowy zasięg kampanii
Docierasz do odbierających i nadający paczki oraz do wszystkich przechodzących
Umożliwia dopasowanie przekazu reklamowego do kontekstu POI
np. stacje paliw, myjnie, centra handlowe
Pomaga motywować do zakupów w konkretnym sklepie internetowym, czyli wpływają na decyzję zakupowe
Odbiorcy
Mieszkańcy dużych miast z wykształceniem średnim i wyższym (51% - kobiety, 49% - mężczyżni)
Gospodarstwa domowe cechujące się dobrą sytuacja materialną
Kupujący w internecie
Najliczniejsza grupa – 15- 49 lat
Ekspozycja
Łączy cechy reklamy OOH i DOOH
- Grafika na powierzchni paczkomatu
- Spot wideo, animacja lub grafika na ekranach powitalnych i pożegnalnych
- Branding w aplikacji na urządzenia mobilne
- Wiadomości push i newsletter
- Sampling
Zamów ekspozycję
- Sprzedaż pakietowa
- Sprzedaż pojedynczych lokalizacji