Aktualności

kwi 29 2024

Marka Pepsi przechodzi największy od ponad 14 lat rebranding.

Marka Pepsi przechodzi największy od ponad 14 lat rebranding, którego efektem jest nowa identyfikacja wizualna, ale również przemiana Pepsi Max na Pepsi Zero Cukru. Choć zmieniono całkowicie branding produktu oraz jego nazwę, to napój zachował swoją kultową recepturę, która zdobyła uznanie konsumentów na całym świecie. Jeśli jesteście ciekawi jak wygląda nowa Pepsi Zero Cukru –…
Czytaj więcej

kwi 22 2024

Marka kawy Jacobs zakończyła swoją nową kampanię pod hasłem „Doceniaj to, co wspaniałe”.

Jacobs przekonał nas, że wyjątkowość kryje się wszędzie tam, gdzie nam się wydaje, że nic szczególnego się nie dzieje ☀️🌱 Stąd cała komunikacja w kampanii prowadzona była wielokanałowo, także w zaskakujących miejscach, np. w przejściu podziemnym w samym centrum Warszawy, czy na Dworcu Centralnym! Efekt WOW robiły spoty z efektem 3D, emitowane na naszych ekranach…
Czytaj więcej

kwi 5 2024

Nasza ostatnia kampania dla show „The Traitors. Zdrajcy” na antenie TVN to przykład reklamy zewnętrznej, która żyje równie intensywnie jak program, który promuje!

Nowy show po trzech pierwszych tygodniach emisji oglądało w TVN średnio 746 tys. osób! Stacja jest liderem pasma w grupie komercyjnej. Kampania, trwająca od 24 lutego, wygenerowała ponad 8 mln kontaktów i nie tylko promowała show, ale również stanowiła żywy, pulsujący element interakcji społecznych – tak, outdoor może być dynamiczny i ciekawy 🔥
Czytaj więcej

lis 29 2023

Synergic wiosłuje, wspierając Fundację Legii. – #WszyscyDoWioseł to cykliczna akcja Fundacji Legii, która po raz pierwszy wystartowała w listopadzie 2015 roku. – Tegorocznym beneficjentem jest 116 111 – telefon zaufania dla dzieci i młodzieży, prowadzony przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę. – Zaburzenia psychiczne wśród dzieci i młodzieży, przy braku dostatecznej opieki psychologicznej i psychiatrycznej, to aktualnie jeden…
Czytaj więcej

paź 26 2023

Chcecie wiedzieć co nowego w programmatic?

DSP DAY 2.0 to konferencja, na której nie może Was zabraknąć! Dlatego – jeśli jeszcze się nie zarejestrowaliście, klikajcie w link 😊 REJESTRACJA   Widzimy się 15 listopada w Kinotece!
Czytaj więcej

paź 12 2023

Synergic startuje ze sprzedażą kampanii w modelu programatycznym!

👉Dzięki naszej obecności w gronie wydawców na platformie Adform – zyskujecie możliwość zakupu kampanii po eCPM.😊 👉W pierwszej kolejności, zautomatyzowany zakup w trybie private deal — będzie możliwy dla nowego produktu w ofercie Synergic — ekranów na Dworcu Centralnym. 👉W miarę Waszych potrzeb — do sprzedaży programatycznej dołączane będą kolejne ekrany z sieci DIGITAL CITY…
Czytaj więcej