Ogólnopolska sieć digitalowych ekranów PREMIUM w 7 kluczowych portach lotniczych

Zalety

  • Wspiera pozycjonowanie marki jako nowoczesnej

    Podkreślasz, że marka ma wpływ na zachowania zakupowe offline i online.

  • Poprawia skuteczność media mixu

    Zwiększasz częstotliwość użytkowania Twojej marki

  • Pozwala na długi czas kontaktu z przekazem

    Korzystasz na tym, że pasażerowie spędzają na lotnisku średnio 2,5 godziny

  • Wpisuje się w postrzeganie lotnisk jako miejsc wyjątkowych

    Zdaniem pasażerów lotniska dodają prestiżu markom, które się na nich reklamują

Miasta

DIGITAL AIRPORT

Gdańsk

Warszawa

Poznań

Wrocław

Katowice

Kraków

Odbiorcy

  • Kadra zarządzająca, przedsiębiorcy, menedżerowie wysokiego szczebla

    • Podróżują w celach turystycznych i biznesowych
    • Ponad 60% ma 24 – 44 lata i wykształcenie średnie lub wyższe
    • Masz pewność, że docierasz do atrakcyjnej, zamożnej widowni

Lokalizacje

  • Miejsca o wysokim trafficu. Węzłowe punkty ruchu pieszego w portach lotniczych, np.:

    • Przy stanowiskach check-in
    • W alejach wiodących do punktów kontroli pasażerów
    • Między taśmami bagażowymi

Ekspozycja

  • Spoty (wideo, animacja, grafika) 10 do 30 sek

Rozmiary ekranów

  • MIX, 32 – 138”
  • Emisja 24/24

Zamów ekspozycję

  • Zakup cennikowy
  • Wybór strefy lotniska – ogólnodostępna, odloty, przyloty
  • Wybór lotniska lub wielu lotnisk w kampanii