Kompleksowa realizacja kampanii marketingowych na paczkomatach
w całej Polsce

Zasięg

Ogólnopolski, także w mniejszych miastach i małych miasteczkach 

Zalety

  • Buduje masowy zasięg kampanii

    Docierasz do odbierających i nadający paczki oraz do wszystkich przechodzących

  • Umożliwia dopasowanie przekazu reklamowego do kontekstu POI

    np. stacje paliw, myjnie, centra handlowe

  • Pomaga motywować do zakupów w konkretnym sklepie internetowym, czyli wpływają na decyzję zakupowe


Odbiorcy

  • Mieszkańcy dużych miast z wykształceniem średnim i wyższym (51% - kobiety, 49% - mężczyżni)

  • Gospodarstwa domowe cechujące się dobrą sytuacja materialną

  • Kupujący w internecie

  • Najliczniejsza grupa – 15- 49 lat

Ekspozycja

Łączy cechy reklamy OOH i DOOH

  • Grafika na powierzchni paczkomatu
  • Spot wideo, animacja lub grafika na ekranach powitalnych i pożegnalnych
  • Branding w aplikacji na urządzenia mobilne
  • Wiadomości push i newsletter
  • Sampling

Zamów ekspozycję

  • Sprzedaż pakietowa
  • Sprzedaż pojedynczych lokalizacji