Ogólnopolska sieć digitalowych ekranów w środkach transportu
(autobusy, tramwaje, koleje regionalne i pendolino).
Szeroki zasięg G8 i w mniejszych miastach
Zalety
Wspiera pozycjonowania marki jako nowoczesnej
Podkreślasz, że marka ma wpływ na zachowania zakupowe offline i online
Poprawia skuteczność media mixu
Zwiększasz częstotliwość użytkowania Twojej marki
Umożliwia wybór czasu dotarcia przekazu reklamowego
Zaczynasz kampanie dowolnego dnia
Rozszerza zasięg kampanii
Szybko budujesz olbrzymie dotarcie
Miasta
![TRANSIT DOOH TRANSIT DOOH](http://synergicmedia.pl/wp-content/uploads/2023/07/TRANSIT-DOOH.png)
Odbiorcy
Ludzie aktywni w drodze do pracy, na zakupy, w trakcie jazdy komunikacją miejską i międzymiastową (koleje regionalne, pendolino)
- Docierasz do nich we właściwym czasie i miejscu – gdy obce komunikaty OOH nie przeszkadzają
- Najliczniejsza grupa to pracownicy (średnio 2,24 podróży dziennie)
Ekspozycja
- Spoty (wideo, animacja, grafika) od 10 do 30 s
- Emisja średnio 6x na godzinę (średnio ok. 12 godzin każdego dnia)
Rozmiary ekranów
- Mix 19 – 22”
Zamów ekspozycję
- Zakup cennikowy
- Wybór miasta/miast w kampanii