Aktualności
Wyróżnienie w Raporcie Biura Reklamy 2024 MMP
Z dumą i wdzięcznością przyjmujemy wyróżnienie w Raporcie Biura Reklamy 2024 MMP 🏆 Bardzo dziękujemy za to, że doceniliście naszą pracę. To dla nas ogromna motywacja do dalszego rozwoju i realizacji kolejnych wyzwań! 🚀 #SynergicMedia #MediaMarketingPolska #ReklamaOOH
Czytaj więcej Reklama zewnętrzna w Polsce!
Reklama zewnętrzna w Polsce! Co za siła! 🌟 Z ostatnich danych OOHlife Izby Gospodarczej wynika, że rynek reklamy zewnętrznej ma się świetnie! W Q3 2024 sprzedaż w segmencie OOH (klasyczna reklama, city transport i digital) wyniosła aż 181,31 mln PLN. A to dopiero początek – prognozy na 2024 mówią o dalszym wzroście na poziomie 8-12%!…
Czytaj więcej Sezon szkolnych zakupów ruszył pełną parą, a my już promujemy najnowszą kampanię marki Oxford na naszych autobusach!
Wybierając produkty marki OXFORD, takie jak zeszyty, kredki czy plecaki, zyskujesz nie tylko wysoką jakość, ale również wspierasz zrównoważony rozwój naszej planety. Marka OXFORD jako pierwsza zdobyła oficjalny certyfikat EU Ecolabel! 😊 Kampania obejmuje największe miasta w Polsce i ma na celu przypomnienie rodzicom oraz uczniom o zbliżającym się roku szkolnym oraz o niezawodnych produktach…
Czytaj więcej Marka Pepsi przechodzi największy od ponad 14 lat rebranding.
Marka Pepsi przechodzi największy od ponad 14 lat rebranding, którego efektem jest nowa identyfikacja wizualna, ale również przemiana Pepsi Max na Pepsi Zero Cukru. Choć zmieniono całkowicie branding produktu oraz jego nazwę, to napój zachował swoją kultową recepturę, która zdobyła uznanie konsumentów na całym świecie. Jeśli jesteście ciekawi jak wygląda nowa Pepsi Zero Cukru –…
Czytaj więcej Marka kawy Jacobs zakończyła swoją nową kampanię pod hasłem „Doceniaj to, co wspaniałe”.
Jacobs przekonał nas, że wyjątkowość kryje się wszędzie tam, gdzie nam się wydaje, że nic szczególnego się nie dzieje ☀️🌱 Stąd cała komunikacja w kampanii prowadzona była wielokanałowo, także w zaskakujących miejscach, np. w przejściu podziemnym w samym centrum Warszawy, czy na Dworcu Centralnym! Efekt WOW robiły spoty z efektem 3D, emitowane na naszych ekranach…
Czytaj więcej Nasza ostatnia kampania dla show „The Traitors. Zdrajcy” na antenie TVN to przykład reklamy zewnętrznej, która żyje równie intensywnie jak program, który promuje!
Nowy show po trzech pierwszych tygodniach emisji oglądało w TVN średnio 746 tys. osób! Stacja jest liderem pasma w grupie komercyjnej. Kampania, trwająca od 24 lutego, wygenerowała ponad 8 mln kontaktów i nie tylko promowała show, ale również stanowiła żywy, pulsujący element interakcji społecznych – tak, outdoor może być dynamiczny i ciekawy 🔥
Czytaj więcej