Realizacje

Ekrany Digital City Premium już na Dworcu Gdańsk Główny

1

Z ogromną radością wprowadzamy nowoczesne nośniki reklamowe w jednym z najbardziej tętniących życiem miejsc w Polsce. Jako wyłączny partner reklamowy Dworca PKP Gdańsk Główny, dajemy markom przestrzeń, która naprawdę przyciąga uwagę podróżnych.

Dlaczego warto?
✔️ Długi czas kontaktu – doskonała okazja na skuteczne dotarcie do odbiorców z komunikatem.
✔️ Blisko ludzi – codziennie przez stację przewija się kilkadziesiąt tysięcy pasażerów, co zapewnia maksymalną widoczność.
✔️ Format DOOH 75” – aż 1,6 m² powierzchni gwarantującej wysoką jakość przekazu.
✔️ Widownia – w 2023 roku wymiana pasażerska na dworcu wyniosła 13,46 mln osób, a w ciągu doby ok 37 tys podróżnych, co stanowi wzrost o 18,5% w porównaniu z rokiem 2022*.
Ekrany Digital City Premium to wyjątkowa okazja, by zaistnieć wśród szerokiej, atrakcyjnej grupy odbiorców w jednym z najbardziej ruchliwych miejsc w Trójmieście jakim jest Dworzec PKP Gdańsk Główny.

#DigitalOutOfHome #Gdańsk #Reklama #DOOH #NoweMożliwości #SynergicMedia

*(Źródło: UTK – Urząd Transportu Kolejowego)