Realizacje

Netflix doskonale wie …

1

Netflix doskonale wie, kiedy i gdzie trafić do widzów. W czasie ferii, gdy podróżujemy, odwiedzamy bliskich i szukamy chwil relaksu, jego kampania jest obecna tam, gdzie nie można jej przegapić: : m.in centrum miasta, dworce. 🚉✈️📺

W samym sercu Warszawy spektakularna kreacja Netflixa opanowała przejście podziemne przy Rotundzie: tunel, ekrany, słupy, zamieniły je w zapowiedź ekscytujących premier 🔥 W 2025 wracają hity takie jak Squid Game, Stranger Things, Black Mirror i Wednesday – a to tylko część niespodzianek!

Gdańsk? Tam kampania pojawiła się w kluczowym punkcie komunikacyjnym – na cyfrowych nośnikach dworca.
Ponownie udowodniliśmy, że w reklamie DOOH nie ma ograniczeń. Wystarczy kreatywność, dobre planowanie i strategiczne lokalizacje, by skutecznie dotrzeć do odbiorców.

#Netflix #FerieZimowe #DOOH #ReklamaZewnętrzna #Transit #Lotniska #Dworce #SynergicMedia